Administratör

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du erfarenhet inom supply chain och administration? Är du service minded med positiv inställning och gillar att arbeta i team?
Då kan du vara den vi söker för tjänsten som kundtjänstmedarbetare/orderadministratör.

PerformIQ söker för kunds räkning en medarbetare till kundtjänst. Tjänsten är ett korttidskontrakt på 1 år, med möjlighet till fastanställning efter det. Du kommer att sitta i ett team på 9 personer med högt i tak och där du får vara med att bidra till en positiv stämning på kontoret.

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bland annat ha hand om:

• Orderhantering
• Leveransbevakning
• Reklamationer
• Kundkommunikation
• Fakturering
• Exportdokument


Personprofil
Vi söker dig som är positiv och noggrann och som tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt och lösningsorienterat sätt. Du är en teamspelare som tycker att dina arbetskollegor är minst lika viktiga att stötta och hjälpa som kunderna. Du behöver vara stresstålig och noggrann, samtidigt som du är en duktig och trevlig kommunikatör.

Det är ett krav att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Du har goda datakunskaper.

Vidare ser vi att du har minst 1 års arbetslivserfarenhet från en liknande roll och är det dessutom inom textil ser vi det som meriterande.


Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid 1 år med chanser till förlängning
Arbetstid: Mån – fre 8-17
Plats: Göteborg

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Maria Appeltofft på maria.appeltofft@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2022
  • Ansök senast: 4 november 2022

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024