OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tord Nilssons Åkeri är ett familjeföretag inom transportbranschen. Åkeriet består av bilar som dagligen är verksamma från södra Sverige upp till Mälardalen. Vi tar oss an stora som små uppdrag och löser det tillsammans med ett antal samarbetspartners för att optimera logistiken för kunden och transportören. Vi är ett litet företag med hög kompetens som vill arbeta nära kunden för att fatta snabba beslut och minimera ledtiden.
Vi söker nu en person som kan hjälpa till med administrativa uppgifter. Hos oss arbetar du med frihet under ansvar. Dina främsta uppgifter blir att sköta faktureringen som görs via vårt transportsystem Opter. Du kommer även att ha hand om avräkningar, självfakturor, statistik, ansvara för vår våg och även lite andra uppgifter kan tillkomma.
Kvalifikationer: Vi söker dig som är självgående, noggrann, stresstålig och som gillar att ha ordning och reda. Meriterande om du arbetat inom transportbranschen och är bra på IT.
Tjänsten är på 50%