Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som trivs med administration och vill arbeta som Onboarding Specialist på ett stort välkomnande elbolag, där de värderar sina medarbetare högt.

Du kommer arbeta med administrativa uppgifter som:
- Uppstart av nya kunder
- Avtal
- Att leverans av tjänst går till på rätt sätt och kommer ut i tid

Du erbjuds en varierande roll med när samarbete med alla verksamhetens olika funktioner och områden. Allt för att skapa en så god och effektiv kundresa som möjligt.

Du kommer att ingå i ett team på ca 5 mångårigt erfarna kollegor med mycket branschkunskap och ett stort driv framåt. Tjänsten är tillsvidare med start omgående så snart vi hittar rätt person för tjänsten. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag, med viss flexibilitet.

Om företaget
Vår kund är ett ledande europeiskt energiföretag med verksamhet i över 40 länder. De arbetar för att involvera deras kunder och samhället i omställningen för en renare värld, genom att finna lösningar och resurseffektivisera energiförbrukning. Det är en platt organisation, där du med drivet och ambitionen har alla möjligheter att utvecklas. Mer information om vår kund kommer att ges vi personlig kontakt med 2Complete.

Din profil
Vi söker dig som tycker om att arbeta administrativt.

Du har mycket goda kunskaper i
- Engelska och svenska
- System och datorvana, framförallt Excel och SQL

Vidare ser vi att du:
- Besitter en god kommunikationsförmåga
- Är flexibel och trivs i en föränderlig arbetsmiljö, där det hela tiden sker förbättringar
- Är serviceinriktad och har god samarbetsförmåga
- Är Initiativtagande

Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Matilda Dahlin.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv. Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024