OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Humanisthemmet EQ driver värdestyrda verksamheter inom vård och behandling, där vi främst riktar oss till barn och unga. Verksamheterna växer då det finns stort behov och hög efterfrågan av den vård vi bedriver.
Nu söker vi en administratör att vara vår spindel i nätet.
Vi söker dig som i din roll som administratör, tycker om att arbeta med människor, har ett genuint intresse för ditt jobb, som kan hålla många bollar i luften. Du kanske har ett långt yrkesliv bakom dig eller nyutbildad. Det viktiga är att du är strukturerad, noggrann, stresstålig, flexibel och har ett ekonomiskt sinnelag.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med diverse administrativa arbetsuppgifter såsom enkel bokföring, kundfakturering i fortnox, hantera kassajournaler, påminnelse av hyresinbetalning, samarbeta med revisor och bokföringsfirma samt verka som spindeln i nätet.
Din arbetsplats blir i en av våra fina verksamheten, där du kommer att ha våra engagerade och positiva medarbetare runt dig. Arbetsglädje och bra arbetsplatser är viktigt för oss.
Tjänsten innefattar arbete kontorstid på 50 %. Om du vill jobba halva dagar eller heldagar, det får du avgöra. Tjänsten kan komma att utökas.
Kvalifikationer
Du har adekvat utbildning och erfarenhet att arbeta som administratör.
Övrigt
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Utdrag ur Polismyndighetens belastnings-och misstankeregister erfordras före anställning då vi arbetar inom vård och omsorg.
Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning.
Välkommen med din ansökan.
Ansökan skickas via mail till: info@humanisthemmet.se