OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KOPPOM MASKIN
Vill du jobba i ett växande, värmländskt företag? Koppom Maskin har köpt och sålt skogsmaskiner och reservdelar i över 50 år. Vi sitter på ett av världens största lager av skogsmaskinsdelar- och tillbehör.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer inledningsvis ta dig an uppgifter som avlastar dina nya kollegor för att sedan ha möjlighet att vara delaktig i hur dina rutiner och arbetsuppgifter ser ut.
Bland uppgifterna ingår att vara säljstöd i vår maskinförsäljning. Detta innebär kortfattat att skapa offerter, sköta kontakt med bank/kunder angående betalning, fakturering, fraktbokningar och liknande. Du kommer även sköta rapportering till olika myndigheter såsom Intrastat och miljörapportering.
Övriga arbetsuppgifter kommer växa fram med tiden, men i grunden vill vi ha någon som kan avlasta med både stora och små uppgifter som dyker upp i det dagliga kontorsarbetet utöver ovan specificerade uppgifter
Eftersom detta är en ny tjänst så finns stor möjlighet att utforma rollen själv, såklart inom vissa ramar och med fullt stöd från dina kollegor.
VEM ÄR DU?
Vi tror att du trivs med varierade arbetsuppgifter och att du kan skapa dina egna rutiner. Som person är du organiserad, kommunikativ och tar gärna egna initiativ där du ser att det behövs.
Har du erfarenhet av administrativt arbete och Visma Administration så är detta meriterande. Ett grundkrav är dock att du har god vana av datorer och har god förmåga att sätta dig in i nya programvaror.
VAD VI ERBJUDER
Fast anställning på heltid, efter 6 månaders provanställning
Varierat jobb med stor möjlighet att själv påverka
Möjlighet att vara med och växa i ett expanderande företag
Ca 40 trevliga kollegor