Administratör

Arbetsbeskrivning

TactPartner AB är ett installationsföretag som verkar inom svagströmsbranschen såsom fastighetsnät, mobilnät 4G, kabelTV och larm/säkerhet.

Vi tillhandahåller tjänster med fokus på personallösningar för att på bästa sätt komplettera våra tekniktunga samarbetspartners. TactPartner är en underentreprenör som skapar möjligheter för sina kunder att ta nya affärer, hantera projekt och anpassa sin entreprenad mot slutkund på bästa sätt.

Tillsammans med våra partners som är ledande aktörer inom sina segment tar vi nya projekt och utvecklar befintlig verksamhet med hög kvalité.

I samarbete med en stabil, intressant samarbetspartner söker vi nu en driven, hungrig administratör.


Arbetsbeskrivning:
Tjänsten avser administration i form av att assistera den befintliga projektledningen med kontroll av planerat och utfört arbete, bereda faktureringsunderlag, löpande kontakt med teamen på fältet, sköta kontakt mellan fältpersonal och projektledning, stöttning vid beställning av utrustning och material, kontrollera så tidsplaner följs och andra löpande administrativa uppgifter. Tjänsten handlar i grunden om att assistera projektledare för att frilägga tid i deras tjänster.
Efterhand kommer tjänsten att utvecklas allt eftersom du kommer in i din roll. Du kommer under introduktionen av din anställning gå jämte befintliga projektledare för att få möjlighet att lära dig de olika systemen och lära känna företaget och arbetsuppgifterna grundligt. Till en början kommer tjänsten vara på deltid men det finns en stor chans till heltid allt eftersom dina kunskaper växer.

Vem är du?
Personen vi söker har hög administrativ förmåga och tycker om att strukturera sin vardag för att skapa ordning och reda. Det krävs mod att fatta egna beslut och agera självständigt. Du behöver ha lätt för att samarbeta i tvärfunktionell miljö, inhämta information och koordinera uppdrag. Uppgifterna kommer variera stort och det är av vikt att du är flexibel och vågar gå framåt. Arbetet består av mycket datahantering så du behöver ha lätt för att lära dig nya program och system.

Krav:
* Gymnasiekompetens
* Goda kunskaper i Word, Office och Excel
* Körkort

Meriterande:
Vi ser gärna att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare.


Maila CV och personligt brev där du beskriver dig själv och varför just du är rätt person för det här jobbet till: jobb@tactpartner.se.

Skriv "Administratör Växjö" i rubriken så vi hittar din ansökan.

Frågor kring tjänsten, ring Mathias 0707-350032.

Bor du inte i närheten av Växjö ser vi gärna att du har tänkt dig att lösa boende.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ansvarig Rekryterare Fredrik Rexin
0735-107965
Jonas Fredriksson
0737-260788
Ansvarig rekryterare Fredrik Rexin
073-5107965
Mathias Gustafsson
0707-350032
Fredrik Rexin
0735-107965
Ansvarig Rekryterare Fredrik Rexin
0735-107965
Fredrik Rexin
0737-080032
Administratör Fredrik Rexin
0737-080032
Ansvarig rekryterare Jonas Fredriksson
0737-260788
Mathias Gustafsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TACTPARTNER AB Sundbyberg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 6 april 2016

Besöksadress

Karlavägen 21
Sundbyberg/Duvbo

Postadress

Karlavägen 21
Sundbyberg, 17274

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024