OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos oss ska du jobba som orderadministratör, koordinator och ibland chefsassistent. Gemensamt för dessa roller är att de innefattar löpande administration. Detta kan exempelvis innebära:
• Kalenderhantering samt mötes- och resebokningar
• Hantering av konfidentiell information
• Ansvar för olika administrativa projekt
• Att stötta olika delar av organisationen såsom avdelningschefer eller projektledare
. Att behärska engelska samt arabiska
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du arbetat i minst 5 år.
Du är van att ge support till chefer såväl som anställda genom att stötta dem med administrativa arbetsuppgifter.
Vidare är du strukturerad och bra på att planera. Vi tror att ett professionellt bemötande kommer naturligt för dig, och du arbetar både effektivt och noggrant.
Det är viktigt att du trivs med att jobba självständigt såväl som i grupp. Vi tror att du i dina tidigare arbeten har utvecklat din kommunikativa förmåga.