administratör

administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Letar du efter en karriär som Administratör och är redo för en ny utmaning? Då kan Hesselberg Maskin AB ha den perfekta möjligheten för dig! 

Vi söker en engagerad och driven person med gedigen erfarenhet från verkstadsverksamhet och försäljning som vill vara en viktig del av vårt framgångsrika team i Kiruna. I rollen som Administratör kommer du att ha en avgörande roll för att säkerställa högsta kvalitet på våra leveranser till kunderna, samtidigt som du ger ovärderligt stöd till vår organisation i Sverige. Så om du har en passion för att leverera resultat och vill utveckla dina kunskaper och färdigheter inom en spännande och dynamisk arbetsmiljö, då är det här jobbet för dig!

Vi söker dig med en gymnasial utbildning och erfarenhet av kundvård och administration. Du behöver även ha goda datorkunskaper och kunna kommunicera på engelska i tal och skrift.

För att trivas i rollen som Administratör hos oss behöver du ha förmågan att arbeta självständigt och vara utåtriktad. Du är punktlig, pålitlig och ärlig samt serviceinriktad och har god samarbetsförmåga. Du är också förändringsbenägen och strukturerad.

Vi är ett team på ca 50 personer med stor drivkraft och engagemang, och du kommer att rapportera direkt till vår Regionchef. Vi erbjuder dig en varierande tjänst där du kommer att hantera beställningar, fakturahantering och kundbesök. Du kommer också att ha möjlighet att arbeta med andra arbetsuppgifter kopplat till vår vision ”Starkare sammen”.

I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Tommy Norberg (Tommy.Norberg@randstad.se) rekryteringskonsult på Randstad. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd av Hesselberg Maskin. Sista ansökningsdag är 20230320 vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därför bli tillsatt innan sista ansökningsdag. 

Ansvarsområden
Säkerställa högkvalitativa leveranser till Hesselberg Maskin AB och kunder
Ge support till organisationen och kunder i Sverige
Hantera kundkontakt vid sökning/försäljning av reservdelar och beställningar
Ansvara för fakturahantering och kundbesök

Maximera kundnöjdheten genom att säkerställa smidiga leveranser till Hesselberg Maskin AB och slutkunder. Stödja organisationen och kunderna i hela Sverige genom att ha nära kontakt och erbjuda exceptionell service vid sökning/försäljning av reservdelar. Ansvara för att hantera beställningar, fakturahantering och kundbesök. Dessutom kommer du att utföra andra spännande arbetsuppgifter som är kopplade till vår vision om att bli "Starkare sammen".




Kvalifikationer
Krav


Gymnasial utbildning
Erfarenhet från verkstadsverksamhet/reservdelsförsäljning/service/kundvård och administration samt försäljning
Goda datorkunskaper
Kommunicera på engelska i tal och skrift
Kommunicera på svenska i tal och skrift

Vi söker en administratör som kan arbeta självständigt och vara utåtriktad. För att trivas i rollen behöver vi ha en person som är punktlig, pålitlig och ärlig. Vi tror också att det är viktigt att ha en stark serviceinriktning och god samarbetsförmåga. Vi vill ha en kandidat som är öppen för förändringar och har en bra struktur i sitt arbete. Att ha en tydlig målinriktning är också en nödvändig egenskap för att kunna slutföra arbeten på ett effektivt sätt. 

Förutom dessa krav finns det också andra kompetenser som skulle vara önskvärda för oss, som att vara kommunikativ, lyhörd och ha en förmåga att hitta lösningar på problem. 

Erfarenhet
Verkstads- och kundvårdserfarenhet inkl. försäljning och administration

Om företaget
Hesselberg Maskin AB är ett dotterbolag till AS Sigurd Hesselberg Group. Gruppen grundades 1897 och har utvecklats över en lång historia i linje med marknadens allt större krav och med kundens behov i centrum. 

Hesselbergkoncernen har över 300 anställda och är ett ekonomiskt solid och norskt ägt företag med verksamhet på flera marknader och är en av byggbranschens största maskinleverantörer med landsomfattande försäljnings- och servicenät. Vi är leverantör av Komatsu entreprenadmaskiner, Bomag kompakterings- och asfaltmaskiner, Manitou och Mustang lyftutrustning och andra specialmaskiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2023
  • Ansök senast: 12 april 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024