Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Om oss på Cynk

Cynk grundades 2012 och erbjuder försäkringsinventering för privatpersoner och dödsbo.

Cynk jobbar som en leverantör till hela begravningsbranschen och Juristbranschen.

Cynk underlättar inhämtning av försäkringsengagemang och avslutar sociala medier. En viktig del i vårt dagliga arbete är att hjälpa och underlätta för försäkringsbolagen vi samarbetar med.

Vi är ett piggt och glatt gäng på Cynk som gärna vill välkomna sin nya kollega innan sommaren.

Företaget är beläget i fina, trevliga och inbjudande lokaler i Sickla köpkvarter.

Cynk är rikstäckande och expanderar i skrivande stund med tjänster till Norge, Danmark samt Finland.



Tjänsten



Vi erbjuder en unik arbetsplats i ett spännande, snabbt och rörligt företag där mycket av planering och utveckling styrs gemensamt i arbetsgruppen.

Det är en arbetsplats där alla drivs av ett stort fokus på kunder, leverantörer samt våra partners i hela norden.



Tjänsten innefattar att du har mycket kontakt med partners och följer upp inkommande leads via telefon och mail. Det är en mycket utåtriktad tjänst där du är ansiktet utåt från företaget och via partners, det är viktigt att du är mycket bekväm med att prata i telefon, är pedagogisk samt lösningsorienterad och är duktig på att bygga långsiktiga relationer.



Arbetsuppgifterna innefattar;

- Följa upp inkommande leads via telefon

- Svara på inkommande samtal och hjälpa kunderna med deras ärenden

- Ringa byråer för att säkerställa och hitta rätt information

- Mailhantering/chat - kundmail och ärendefrågor

- Kontrollera fullmakter och skicka dessa vidare

- Registrera ärenden i olika IT-system

- Telefonavstämning med partners - bygga långsiktiga relationer





Vem söker vi?

Vi söker dig som är nyfiken, engagerad, positiv och framåt. Du tar stort ansvar för de uppgifter du har fått tilldelat. Du har lätt att skapa och behålla relationer via telefon och mail, både mot kunder och partners som t.ex. försäkringsbolag eller banker.

Du blir en viktig nyckelperson på företaget där du har möjlighet att göra skillnad och vara med och utveckla och påverka. Cynk har en spännande tillväxtresa framåt och vill att du med en ambition och vilja ska vara med från start. Rollen är väldigt kundorienterad och det kommer att krävas att du gillar att bygga relationer och vill ha ett utåtriktat arbete.

Du bör ha jobbat med administrativa uppgifter tidigare, i vilken form är mindre viktigt. Dock ser vi gärna att du tidigare haft telefonen som arbetsredskap och att du gillar att jobba med kunder. Det viktigaste är en positiv och glad inställning. Samt att du är en riktig teamplayer.



Vad vi erbjuder



Vi erbjuder dig en unik plats i ett spännande, snabbrörligt företag där mycket av både planering och utveckling styrs gemensamt med alla kollegorna. Drivkraften är ett gemensamt fokus på win-win för kunder, leverantörer och partners runt om i Norden.

- 25 dagars semester

- Sjuk och Olycksfallsförsäkring

- Bra pensionsavsättning

- Generöst friskvårdsbidrag

- Arbetstider 8-17 viss möjlighet till flextid samt hybrid upplägg finns.



I denna rekrytering har Cynk valt att samarbeta med DocuPartner. Samtliga frågor gällande tjänsten ställs till rekryterare Linda Ström. linda.strom@docupartner.se eller christoffer.persson@docupartner.se



Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Försäljningschef Annette Rising
0722337711

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DocuPartner AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2023
  • Ansök senast: 22 oktober 2023

Besöksadress

Sjöviksbacken 24
None

Postadress

Box 47215
STOCKHOLM, 10074

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024