Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

*
Swisslog är ett globalt företag med schweiziska rötter och är ett av världens ledande logistikautomationsföretag. De har sitt huvudkontor i Aarau, Schweiz och står för innovation, kvalitet, branschledande programvaru- och robotteknik som utvecklats internt.

Swisslog formar framtidens logistikautomation och omvandlar kundernas orderhantering och produktion för att uppnå maximal effektivitet, flexibilitet och svarstid. Deras Industry 4.0 och innovation inom robotteknik innebär att deras automationslösningar alltid är framtidsanpassade. Genom att förstå och analysera kundens data, optimerar de prestandan hos kundens verksamhet.

Deras utbud av tjänster omfattar: konsulttjänster, konceptstudier, projektimplementering, kundtjänst, avancerad teknik och programvara, allt anpassat till de specifika kraven i kundens företag.


Om tjänsten
Swisslog söker nu en administratör under 2023 till deras reservdelsverksamhet.

Personen de söker behöver vara ordningsam, ha goda kunskaper i excel och besitta en god datorvana. Du behöver ha en god social kompetens då interaktion med kunder är en del av din vardag och du behöver kunna utrycka dig väl i både svenska och engelska.

Du kommer att bli anställd på Montico men hyras ut som konsult till Swisslog.
Tjänstens omfattning är 100% dagtid, mån-fre.
Start: enligt överenskommelse - t.om. 31 december 2023.

Arbetsbeskrivning

Huvudsakligen går ditt arbete ut på att ta emot förfrågningar som inkommer via mail från Swisslogs kunder som för det mesta har sitt säte utomlands. Du undersöker kostnader och priser i deras olika system (SAP, Excel) och därefter skapas offerter till kund. Du följer upp orderbekräftelser tills den är skeppad och fakturerad. Du kommer att vara en viktig del i deras team på reservdelsavdelningen.

Vi söker dig som
- Har goda kunskaper i Excel.
- Har god datorvana.
- Goda kunskaper i engelska - tal och skrift.
- Goda kunskaper i svenska - tal och skrift.
- Erfarenhet av olika affärssystem.

Urval sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2023
  • Ansök senast: 30 maj 2023

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024