Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Gillar du att arbeta med administration, vill vara med och göra skillnad på en samhällsnyttig avdelning och vill arbeta inom bankvärlden behöver du inte leta längre - här är rollen för dig! Läs mer nedan om rollen som administratör inom Swedbanks avdelning GSS Operations i Luleå.

Ansvarsområden
Vi på Randstad söker nu två stycken administratörer till Swedbanks avdelning GSS Operations i Luleå. I denna roll tillhör du en backoffice-avdelning som arbetar med administrativa arbetsuppgifter där du kommer hjälpa de efterlevande till avlidna kunder med att avsluta konton och föra över pengar och värdepapper till dödsbodelägare. I rollen som administratör kommer du arbeta med arvskiften och ansvara för egna beslut i en varierande arbetsuppgift. Du kommer arbeta i en grupp med kompetenta kollegor så det finns alltid någon att rådfråga när behovet uppstår. Du kommer arbeta på Swedbanks kontor i centrala Luleå tillsammans med trevliga och engagerade kollegor. Avdelningen GSS Operations består av cirka 25 medarbetare och sitter i rum med mellan 2-6 personer i varje rum. 

Både Randstad och Swedbank värdesätter utveckling hos våra anställda, vilket ger dig som har rätt inställning mängder av karriärmöjligheter inför framtiden. Här får du möjlighet att driva din egen utveckling och varje dag är en möjlighet att arbeta med ditt eget varumärke. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service i bagaget samt ett brinnande intresse och driv för att vilja utvecklas!

Som konsult hos Randstad omfattas du självklart av kollektivavtal och har förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar och rabatt på träningskort och mycket mer. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får utveckla din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

omfattning.
Tjänsten är på heltid och du arbetar 38,5 h/vecka. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag kontorstider. 

Uppdraget är planerat att pågå i ca 6 månader med start 7/6.

Känner du dig träffad av annonsen och har inte hunnit söka annonsen ännu så är det bara att kasta sig på söka-knappen så fort som möjligt! Vi väljer ut kandidater löpande så tveka inte på att skicka in ansökan innan annonsen löpt ut. Har du några funderingar så hör gärna av dig till någon av oss som jobbar med rekryteringen:

Mattias Meyer, Konsultchef, mattias.meyer@randstad.se
Sandra Enbom, Konsultchef, sandra.enbom@randstad.se



Kvalifikationer
Det viktigaste för oss är din personliga drivkraft och att du tycker om att arbeta strukturerat och noggrant med dina arbetsuppgifter. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du som person gillar att arbeta självständigt, men är samtidigt en social lagspelare som vill ta ett aktivt ansvar för att vara med och utveckla avdelningen. Arbetsuppgifterna ställer höga krav på kvalitet och därför ser vi gärna att du är en person som arbetar efter orden "ordning och reda". 

Även om de personliga egenskaperna är viktigast är det meriterande om du arbetat/studerat inom service, administration eller ekonomi.

För att jobba i denna roll är det krav på en godkänd gymnasieexamen och att du är flytande i svenska och engelska. Utdrag från belastningsregister och kreditupplysning sker på alla kandidater som är aktuella för anställning. 

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2023
  • Ansök senast: 4 juni 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


3 oktober 2024

3 oktober 2024