OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se
Om företaget
Lönnbergs Måleri AB grundades Januari 1998. Sedan 2015 har Lönnbergsfamiljen växt med två stycken dotterbolag, Lönnbergs Måleri och Lönnbergs Fönster. Deras medarbetare är nyckelfaktorn för att säkerställa kvalité och en hög servicegrad. Kunderna finns i och omkring Mälardalen och består huvudsakligen av fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och kulturmärkta objekt och de har ramavtal med flera allmännyttiga bolag inom upptagningsområdet.
Dina arbetsuppgifter
Gillar du att möta människor, att ha ordning och reda och är intresserad av ekonomi? Vill du ha ett omväxlande arbete där du får en nyckelroll med mycket ansvar för ekonomi. Vi söker dig som är en positiv och engagerad person som vill arbeta i ett affärsdrivet och stabilt bolag med korta beslutsvägar. I rollen som administratör med ekonomiskt ansvar på Lönnbergs måleri får du ett omväxlande arbete på ett entreprenöriellt lokalt företag. Ditt huvudsakliga fokus är att ansvara för företagets ekonomi och administration med allt från löner, leverantörsfakturor, skatter, moms och bokföring. Likväl arbetsuppgifter som att ansvara för telefon, mail, beställa produkter till kontorsmatria, ID06 hantering och bilbesiktningar. Meriterande om du även kan ansvara för månadsbokslut.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och någon form av erfarenhet av ekonomi. Det är viktigt att du kan hantera kunder och leverera bra service även under febrila dagar. Det är även av vikt att du trivs att samarbeta med kollegor samtidigt som du självständigt kan driva och motivera ditt arbete framåt. Du är en vän av ordning där ditt strukturerade och noggranna arbetssätt resulterar i effektivitet och hög kvalitet i arbetet. Tillsammans med dina kollegor kommer du ha en viktig roll i företaget så du förväntas att vara den som har många kontaktytor då du både ansvara för ekonomi samt det administrativa och kommer behöva på ett smidigt sätt väva samman dessa.
Vi förutsätter att du är bekväm att arbeta i ekonomisystem och kan hantera kalkylprogram. Meriterande om du kan hantverksdatas affärssytem Entré.
Övrigt:
Tillträde: omgående
Arbetstider: 07-16
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Beatrice Lindgren Thalén på tfn: 0708-21 53 20. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, ansök därför snarast möjligt via www.clockworkpersonal.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson
Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback
Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback
Angelica Carlsson
Helena Lundqvist Cabrera