Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en administratör som är ute efter en roll med varierande och utvecklande arbetsuppgifter? Vi söker administratörer till kommande uppdrag hos vår samarbetspartner.

Som administratör kommer du arbeta med administrativa arbetsuppgifter med varierande nivåer av komplexitet. I rollen kommer du få möjlighet att arbeta med kollegor från olika avdelningar och bidra till att upprätthålla en smidig och effektiv drift av företaget. Som administratör kommer du att ha en viktig roll i deras verksamhet genom att hantera och organisera information som är avgörande för företagets framgång.  Den ideala kandidaten för denna position är en person som har några års erfarenhet från administrativt arbete. Det är även meriterande om du har arbetat i ett eller flera affärssystem.

Arbetsuppgifterna kan bestå av planeringen och genomförande av större personalaktiviteter och konferenser samt sköta resebokningar med tillhörande fakturahantering. Arbetsuppgifterna kan även vara inom orderadministration där du kommer att ansvara för att upprätta avtal, kontrakt, orderhantering samt genomföra prisjusteringar.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Varmt välkommen med din ansökan på www.randstad.se, senast 2023-08-31. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta johanna.rodell@randstad.se.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.






Ansvarsområden
Arbetsuppgifter kan bestå av:


dagliga administrativa uppgifter
planeringen och genomförande av större personalaktiviteter och konferenser.
sköta resebokningar.
viss fakturahantering.
orderadministration.
upprätta avtal, kontrakt och orderhantering.




Kvalifikationer
Till rollen som administratör söker vi dig som har: 


gymnasieutbildning 
arbetslivserfarenhet som administratör/assistent, vilket har inneburit ett självständigt administrativt arbete. 
mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
erfarenhet av att arbeta i ett eller flera affärssystem
mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift.




Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2023
  • Ansök senast: 31 augusti 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024