Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en administratör till en av Sveriges ledande privata aktör inom insamling- och transport av källsorterat hushållsavfall. Är du en riktig stjärna på administration och vill vara med på deras resa inom avfalls- och återvinningsbranschen? Uppdraget är på heltid med start omgående och du kommer att vara placerad hos vår kund i Upplands Väsby.

Om tjänsten
Som administratör kommer din arbetsdag till stor del handla om att axla organisationens administrativa funktion där kontakt med kollegor, uppdragsgivare samt kunder står för en betydande del av ditt ansvarsområde. På ett serviceinriktat sätt ser du till att arbetsuppgifter prioriteras och utförs på ett noggrant och tidseffektivt sätt. Du kommer även att ha ett visst arbetsledande ansvar över planering av fordon och personal där din koordinerande och strukturerade sida kommer till stor användning!

Vem är du?
För att trivas i rollen som administratör ser vi att du

- Har erfarenhet från liknande administrativt arbete

- Är van vid att arbeta i olika datasystem och Office-paketet

- Är positiv, kommunikativ och engagerad

- Talar svenska obehindrat i tal och skrift

- Har körkort och tillgång till egen bil

Som person tror vi att du har lite "skinn på näsan" och tar stort ansvar och egna initiativ för att styra ditt arbete framåt. Eftersom rollen innebär stora kontaktytor där många ärenden hanteras parallellt har du förmågan att vara snabbtänkt samtidigt som du aldrig tummar på att vara analytisk och detaljfokuserad.

Det är meriterande om du även har erfarenhet från EDP Future, EDP Mobile, BOTEK Evolution och/eller BFUS som fungerar som plattformar mellan organisationen och dess avtalade kommuner.

Låter det som du? Rekrytering sker löpande så vänta därför inte med din ansökan!

Vilka är vi?
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i snart 30 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

Du ansöker till tjänsten genom Arena Personals hemsida. Klicka på "Skicka ansökan". Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Rekryteringen pågår löpande - så ansök gärna snarast möjligen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena personal
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2023
  • Ansök senast: 7 december 2023

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024