OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vilka är vi på Ownit?
Ownit levererar tv, bredband och telefoni till bostadsrättsföreningar, privatpersoner och företag. Vi ser fiber som det självklara valet av infrastruktur. Ownits vision är att erbjuda marknaden högkvalitativa bredbandstjänster i ett stabilt fibernät med en kundupplevelse i absolut världsklass.
Ownit grundades 2004 och ingår sedan 2012 i Telenor-koncernen. Detta gör att kunderna erbjuds det bästa av två världar - flexibiliteten och tillgängligheten som ett mindre bolag kan erbjuda kombinerat med ett av Sveriges mest utbyggda och stabila fibernät.
Ownit omsätter drygt 300 MSEK och har ca 100 medarbetare.
Är det här ditt nästa jobb?
Vår avdelning Operations ansvarar för att ge Ownits kunder förstklassig kundupplevelse över telefon, mail och chatt. Vi söker dig som vill bli en del av vårt administrativa team som kallas Operations Administration. Operations Administrations främsta uppgift är att hantera alla typer av ordrar som inkommer via våra kommunikationspartners. Främst arbetar du i vårt system för orderhantering, men arbete via telefon, e-post och chatt förekommer. Utöver orderhantering förekommer ärendehantering och andra typer av uppgifter kopplade till orderhantering eller förbättrande av orderflöden.
Du blir kollega med fyra administratörer och du kommer att arbetsledas av Team Leader för grupperingen, men du rapporterar till Manager Delivery & Deployment.
Dina huvudsakliga uppgifter kommer bestå av hantering av ordrar som inkommer i vårt orderhanteringssystem. Oftast är det hantering av ordrar som inte automatiskt aktiveras i våra system, utan behövs registreras manuellt. Du kommer även att sköta ärendehantering i den mån det behövs, samt förväntas delta i förbättringsprocesser kopplade till orderhantering. I ditt ansvarsområde förekommer även alla typer av arbetsuppgifter kopplade till Ownit Operations.
Vem är du och vilka erfarenheter har du?
Vi söker dig som tycker om att arbeta i en operativ miljö, där även kvälls- och helgarbete förekommer. Du drivs – liksom vi – av att leverera ett kundmöte i världsklass och har troligtvis tidigare erfarenhet av att jobba inom kundservice eller motsvarande kundorienterad roll. Du arbetar strukturerat och individuellt enligt tydligt uppsatta mål inom effektivitet och kundnöjdhet. Du trivs med att jobba med metodiskt och med repetitiva arbetsuppgifter samt lägger stor vikt vid noggrannhet.
Du är en ansvarstagande lagspelare som förstår hur du kan bidra till en bättre arbetsmiljö för dina kollegor och hur man framgångsrikt arbetar i ett team. Du uppskattar även att dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter med andra i teamet.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Michalis Bogeas michalis.bogeas@ownit.se
Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen Vi utvärderar applikationer löpande så var snäll och sök idag
Placeringsort: Solna
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580