OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett Bygg företag och söker administratör som kan börja jobbet omgående.
Exempel på arbetsuppgifter:
-Hantera allmänna administrativa uppgifter;
-Ta emot och sortera post;
-Fakturering, avtalshantering, uppföljning av förfallna fakturor etc.
Kvalifikationer:
-Gymnasieutbildning;
-Grundläggande data kunskap och nära bekantskap med kontorsprogram: Excel, Word ;
-Förmåga att hantera telefoner och bemöta människor på ett professionellt sätt;
Meriterande
- Arbetslivserfarenhet inom administration/reception/ekonomi;
-Utöver svenska kan prata engelska och ryska;
Vi söker dig som är social, noggrann, ansvarsfull, driven och resultatorienterad, har god struktur och är systematisk kring ditt arbete. Du bör vara van att arbeta självständigt samtidigt som du har lätt för att samarbeta.
Anställning
-Heltid 40 tim/vecka, måndag - fredag 08.00-16.00;
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Alexander Gerhard
0762948556
0762948556