OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör med intresse för logistik eller order till företag i Solna.
Om du trivs i en administrativ roll med varierande arbetsuppgifter som även innebär mottagning av leveranser och hantering av dessa (inga tunga lyft) så kan denna roll passa. Alternativt har du kanske jobbat på lager och har erfarenhet av system och hantering av ordar så kan även denna roll vara något för dig.
Start: Omgående till 31.12.2023 med viss chans till förlängt uppdrag.
Omfattning: Heltid, kontorstider och på plats.
Arbetsgivare: Randstad AB
Plats: Solna, Stockholm
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-09.17. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lisa Löfdahl, lisa.lofdahl@randstad.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
Du är en del kundens team som ansvarar för service och logistik/order av produkter till kunder inom Norden. Du tar dagligen emot leveranser, registrerar och hanterar dessa samt samt skickar ut utgående leverans av produkter.
I din roll som administratör mot order ansvarar du bland annat för:
Spårning och förvaltning av in och utgående leveranser.
Planera, utföra och övervaka utgående leveranser
Mottagning & bearbetning av inkommande leveranser och produkter,
Packning och sortering av produkter
Konfiguration och underhåll av produkter i system
Förbereda och övervaka förpackningsmaterial
Kundkontakt och service
Kvalifikationer
För att trivas i rollen och klara av arbetet med kvalitet behövs att du ska ha:
Tidigare arbetslivserfarenhet inom logistik eller inom administration/serviceområdet
Lagspelare, fokuserad på lösningar och problemlösning.
Prestigelös och hjälpsam till kollegor
Förmåga att arbeta under press samtidigt som den högsta standarden för noggrannhet och precision upprätthåll.
Förmåga att prioritera i en hektisk miljö.
Vara välorganiserad och effektiv i att hantera olika uppgifter.
Bekväm i tal och skrift på både svenska och engelska
Meriterande:
Vårdbakgrund eller kunskap om arbetssätt på en klinik
Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044