Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Flexibel och erfaren administratör/assistent? Då har vi nästa utmaning för dig! Vi söker en allt-i-allo administratör till vår kund i Höör som vill arbeta med allt från personaladministration och enklare ekonomi till protokollföring och arkivering. Vår kund är en värdestyrd organisation med ett hjärta som slår för allas lika värde och att göra skillnad. 

Tjänstgöringsgrad: 80%
Inhyrningsperiod: 6 månader med chans till förlängning med start omgående 
Arbetstid: mån-fre, kontorstid
Placeringsort: Höör, med chans för arbete hemifrån 1 dag/vecka 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-10-07. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta amelie.lindell@randstad.se.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Ditt ansvarsområde i rollen som administratör/assistent till vår kund kommer främst vara att agera din närmaste chefs högra hand i organisationen. Att administrativt stötta upp där det behövs, vilket kan vara i allt från att föra protokoll på möten/sammanträden till att hantera diverse personaladministration och enklare fakturering. Du kan komma att lägga scheman, ha kontakt med intressenter, hantera och arkivera avtal samt administrera HR-processer och ärenden. 


Ingen dag är den andra lik och du kommer få arbeta flexibelt i din roll.  
Ibland förekommer sammanträden på kvällstid eller under några timmar på helgen vilket man behöver närvara på, dock kommer dessa dagar att kunna flexas ut löpande under inhyrningsperioden. 

Kvalifikationer
Som administratör/assistent för den här tjänsten krävs det att du är en självgående och prestigelös person som är van vid att vara en allt-i-allo person i en organisation. Du har arbetat administrativt några år, gärna som assistent till en VD/chef. Du har en bred administrativ erfarenhet. Lämpligen i en roll där både en del ekonomi har hanterats tidigare, i form av enklare fakturering, samt personaladministration i form av exempelvis löneadministration och arkivering av kontrakt.


För att passa in i rollen som administratör/assistent hos vår kund ser vi att du är en varm, social och trevlig person. En medarbetare som står på arbetsgivarens sida med hög integritet och som kan stötta upp de närmsta cheferna och medarbetarna på plats i organisationen med vad än som administrativt kan tänkas behövas.

Erfarenhet
Administrativ erfarenhet.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2023
  • Ansök senast: 7 oktober 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024