OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
”Global partner for a safe, secure and sustainable world”. En ganska mäktig vision om vi får säga det själva. Bakom dessa ord ligger flera generationers ingenjörskompetens kombinerat med nytänkande där vi tillsammans med våra kunder skapar förutsättningar för en säker och hållbar framtid.
Vi erbjuder tjänster inom person- och driftsäkerhet, där vi genom vår innovationsförmåga skapar trygghet på vägarna, i våra hem och våra arbetsplatser. Nyfiken på att lära känna oss bättre? Spana in vår hemsida eller hör av dig!
ARBETSBESKRIVNING
Vi söker dig som vill jobba i en roll som administratör inom sektionen tryck.
Vi erbjuder dig ett vikariat med start i januari 2024 och c:a 18 månader.
Du kommer att ansvara för; fakturering, registervård, kontorsdrift, kontroll av tidrapporter, kontering av leverantörsfakturor och hantering av underkonsulters tidrapportering och fakturor samt ärendehantering i CRM-systemet, där du svarar våra interna och externa kunder samt även interna samtal via vår mobila växel.
I rollen är du ett viktigt stöd för uppdragsledare, chefer och övriga medarbetare. Du planerar ditt arbete på egen hand men ingår i en sektion av administratörer som stöttar och hjälper varandra.
Vidare kommer du att ansvara för:
Hantera besiktningsresultat samt fakturera inkomna jobb
Registrering/fakturering av uppdrag i Visma PX
Avtalshantering samt registervård av nya och befintliga kunder
Sakgranskning och kontering av leverantörsfakturor
Hantera ärenden via CRM-systemet samt ta emot kundsamtal, såväl interna som externa
Administrativt stöd vid kundbesök internt och externt på orten, men även digitalt via exempelvis Microsoft Teams
Administrativt stöd vid revisionsstopp ute hos kund på deras anläggning
Övrigt förekommande arbetsuppgifter på avdelningen
VEM ÄR DU?
Du behöver ha ett intresse och en förståelse för ekonomi och projektadministration, samt trivas i en händelserik miljö där en förutsättning för att nå framgång i rollen är ett stort eget driv och en förmåga att ta mycket eget ansvar. Du bör ha en förmåga att snabbt skapa goda relationer och tycka om att ha mycket kontakt med andra människor. Det är viktigt med ordning och reda när det gäller siffror, har du en positiv inställning och inte är rädd att ta i där det behövs passar du in hos oss.
Vi söker dig som har:
En ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå
Några års erfarenhet av liknande roll
Goda kunskaper i ekonomi, tex accontofakturering, balansräkning, resultaträkning, kontostrukturer och uppföljning
Goda kunskaper i Microsofts program (Windows, Word, Excel, Teams)
God erfarenhet av arbete i CRM-system (Ex. LIME, Sales Force, Service Now med flera)
Kunskap att använda mobilväxel i dator samt smarttelefon (Telia Touchpoint/ Softphone)
Meriterande:
Erfarenhet av Visma PX samt DCE
Tidigare erfarenhet av projektekonomi
Språkkunskaper:
Svenska (Flytande), Engelska (god kunskap)
Vill du veta mer?
Välkommen att kontakta Annelie Larsson, kontaktuppgifter nedan.