Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du jobba med ett modernt och innovativt företag där du får en central roll som byggs på dina tidigare kompetenser? Vi söker nu en engagerad och erfaren administratör för att stärka teamet hos vår kund som är placerad vid flygplatsen i Ängelholm. Som administratör kommer du att stödja och effektivisera den dagliga verksamhetsprocessen och med din erfarenhet vara med och utveckla rollen. Som person trivs du med administrativa uppgifter samt har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Har du förståelse för siffror och samband samt en analytisk förmåga passar rollen utmärkt. Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och har förmågan att behålla lugnet även i stressiga situationer. Som person är du social och gillar kontakten med människor.


Uppdraget är som konsult hos Randstad med chans till förlängning och övertag av kunden. Tjänsten är på heltid med kontorstider 7-16. Urval sker löpande med omgående start. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Ansvar för hantering av fakturor.
Utföra grundläggande uppgifter inom löneadministration.
Ansvar för att underhålla och hantera interna system och databaser för att säkerställa korrekt och aktuell information.
Stödja och assistera vid projektadministration.
Enklare analysarbeten.


Kvalifikationer
3-4 års erfarenhet inom administration
Goda kunskaper i Office-paketet
Gymnasieexamen 
B-Körkort
Svenska och grundläggande engelska


Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2023
  • Ansök senast: 30 november 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Koordinator till bolag i Solna

Koordinator till bolag i Solna

1 november 2024

System IT support specialist

1 november 2024