Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du noggrann, social och självgående?
Har du erfarenhet av administrativt arbete och trivs i lagermiljö?
Vi söker en lageradministratör till vår kund i Södertälje.
Som administratör är din uppgift att hantera den administrativa delen på lagret. Detta är ett konsultuppdrag på 50%.


Som konsult på Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder.
Du har samma fördelar hos oss på Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens samt får ett välfyllt CV.
Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga.
Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt.
Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas.
Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
För att du ska trivas i rollen som lageradministratör ser vi att du:


Tar ansvar
Har lätt för att lära dig nya saker
Du är social och har lätt att komma i kontakt med nya människor
Har körkort och tillgång bil
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift




Kvalifikationer
För att du ska trivas i rollen som lageradministratör ser vi att du:


Tar ansvar
Har lätt för att lära dig nya saker
Du är social och har lätt att komma i kontakt med nya människor
Har körkort och tillgång bil
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift




Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2023
  • Ansök senast: 3 december 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Koordinator till bolag i Solna

Koordinator till bolag i Solna

1 november 2024

System IT support specialist

1 november 2024