OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vad sägs som ett administrativt arbete där du även får kommunicera och supporta både interna kollegor och leverantörer, jobba analytiskt och med många system?
Uppdrag: start mars -2024.12.31
Omfattning: 40h/veckan, 8-17
Plats: Solna, Stockholm
Arbetsgivare: Randstad AB
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag!
Ansvarsområden
Ditt arbete går ut på att vara bryggan mellan leverantörer och den egna verksamheten, specifikt IT. Ditt ansvar är primärt artikelregistrering och vara en kontaktperson till leverantörer för kunden. Du hanterar både inkommande ärenden till leverantörer, kommunicerar lösningar och utmaningar på ett pedagogiskt sätt, samt ansvarar för utgående kommunikation från verksamheten så som systemutveckling, utbildningar, nyhetsbrev etcetera. Du följer upp ärenden och hjälper leverantörerna att skapa bästa förutsättningarna för deras verksamhet.
Du jobbar nära kundens verksamhetsutvecklare och kan själv få ta del att driva vissa delar och förbättringsförslag inom ditt område.
Kvalifikationer
Krav
Tidigare arbetslivserfarenhet inom administrations-/serviceområdet.
Van att arbeta mot leverantörer och med datakvalitet
Lösningsorienterad och självgående
Goda systemkunskaper och trygg att jobba i Officepaketet -specifikt Excel
Välorganiserad och effektiv i hanteringen av olika uppgifter
God kommunikativ förmåga då du kommer jobba med många kontaktytor.
Bekväm att kommunicera på både Svenska och Engelska
Eftergymnasial utbildning
Meriterande:
erfarenhet från detaljhandeln och artikelregistrering
stor systemvana, exempelvis Service Now
Personliga egenskaper:
Du är en positiv person som ser möjligheter där andra ser problem. Du är kreativ, analyserande, initiativtagare och utåtriktad. Du har lätt för att skapa relationer och kan vara pedagogisk i din kommunikation med leverantörer. Du gillar att ge service, både till kunder/leverantörer och till dina kollegor.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044