Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi på randstad söker just nu efter administratörer tillsammans med vår kund inom energibranschen. För att söka tjänsten ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativa arbeten, har lätt för att lära dig nya system och vill utvecklas inom administration.
Tjänsten är säkerhetsklassad och du kommer därför komma att behöva genomgå en säkerhetsprövning för att gå vidare i processen.


Arbetsplats: Solna
Arbetsgivare: Randstad
Arbetstider: 08-17


Som konsult på Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder.
Du har samma fördelar hos oss på Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens samt får ett välfyllt CV.
Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga.
Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt.
Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas.
Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Kontrollera och säkerställa att data och information är korrekt
Kontrollera flöden och meddelande mellan olika system
Hantering av ärende
Föra dialoger med kunder och leverantörer via telefon och mail 
Bidra till utveckling och förbättring av det dagliga arbetet
IT-stöd 


Kvalifikationer
Krav:
Gymnasieexamen
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
God vana av IT-system, samt lätt för att lära dig nya
Goda kunskaper av Microsoft Office-paketet med fokus på Excel
Tidigare administrativ erfarenhet
God systemvana



Meriterande:
Tidigare erfarenhet inom energibranschen 
Tidigare erfarenhet av SAP



Som person ser vi gärna att du är strukturerad, trivs i en omväxlande miljö och är en problemlösare. 

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 3 platser
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2024
  • Ansök senast: 27 maj 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Product Administrator

Product Administrator

22 november 2024

19 november 2024

12 november 2024