OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Magdalenas är ett genuint Uppsalaföretag sedan 1982. Hos oss erbjuder vi företagstjänster inom ekonomi, bemanning och kontor. Snabbt, enkelt och kostnadseffektivt! Vår rutinerade personal förstärker vid arbetstoppar, för kortare och längre perioder, på plats hos kund eller från något av våra kontor.
För kunds räkning söker vi en receptionist med erfarenhet inom administration och ekonomi för arbete på kontor.
Arbetsuppgifterna kommer bl a att vara:
· Telefonpassning
· Hantera bokning/beställningar
· Ha kontakt med kunder
· Hantera post, fysisk och digital, besvara eller skicka vidare
· Fakturera, förbereda underlag, sammanställa utlägg
· Göra uppföljningar och kontroller
· Arbetsleda personal
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som har kunskap inom ekonomi. Du tycker om att ha varierande uppgifter och ansvarsområden och vara spindeln i nätet. Du ser till att hålla tidsplaner och har god förmåga att självständigt planera och utföra dina arbetsuppgifter. Du samarbetar väl med både kollegor och kunder.
Tjänsten är på 75-100% och tillträde inom tre månader.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag,
Varmt välkommen med din ansökan!