OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Liebherr en administratör till anläggningen i Västerås
Om tjänsten
Som administratör kommer du att stötta Liebherrs fältplanerare med att svara på inkommande samtal. Du tar emot information och vidarebefordrar till fältplanerarna. Du ansvarar också för att återkoppla till kund när de förväntas få ett svar. Dina huvudsakliga arbetsredskap kommer att vara telefon, mail och Teams men du kommer även arbeta i ett hanteringsystem.
Om dig
Vi söker dig som är en serviceminded person och tycker om att hjälpa andra. Du är flexibel och ser till helheten vilket bidrar till att företaget upprätthåller en hög servicenivå. Har du tidigare arbetat med administration eller inom kundtjänst är det meriterande men inget krav. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag. Tjänsten är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund. Anställningsformen är heltid.
Uppdraget har start så snart som möjligt och löper ca 6 månader framöver med möjlighet till förlängning. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Furusjö via Adeccos växel 010-173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt via telefon: 08-598 980 10
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147