Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten 
Som Administratör kommer du tillsammans med engagerade kollegor att utföra serviceinriktade tjänster med administrativ karaktär. Rollen innebär regelbunden kontakt med interna och externa parter, insamling av information, bearbetning av material samt tillhörande administration. Du kommer att arbeta självständigt med olika ärenden och mot deadlines, vilket innebär mycket eget ansvar i det dagliga arbetet.

I din roll som Administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Att utföra beställda tjänster från ditt team 

• Att ge snabb och kvalitativ service 

• Daglig kommunikation med kollegor samt till viss del externa kunder och andra parter.  

Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid med start i oktober. Uppdraget sträcker sig i cirka 8 månader med möjlighet till förlängning. 

Om dig
Vi söker dig som trivs med att ge god service och uppskattar att underlätta för andra. Du har tidigare serviceerfaranhet på hel- eller deltid, van vid ett tempofyllt arbete och har med fördel erfaranhet av att arbeta med kundtjänst, administration eller ekonomi.

Du har förmågan att arbeta strukturerat och klarar av att prioritera olika arbetsmoment samtidigt som du håller en hög kvalité på arbetsutförandet. Du är noggrann och trivs med att arbeta systematiskt. Vidare är du en god lagspelare som värdesätter samarbete och arbetsglädje högt, då din roll är att stötta och bistå dina kollegor. 

Viktigt för tjänsten är:

• Du arbetar noggrant, strukturerat och serviceinriktat 

• Du trivs i ett arbete med högt tempo och eget ansvar 

• Du är nyfiken och intresserad av att ta dig an nya uppgifter   

• Van PC-användare som behärskar Officepaketet. 

• Flytande svenska, i tal och skrift. Behärskar engelska i tal och skrift.  

 Personliga egenskaper kommer att vara av stor betydelse i urvalsprocessen. 

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Emma Cato via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 alt. 073 - 684 81 68.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 5 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juli 2024
  • Ansök senast: 15 juli 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024