Administratör

Arbetsbeskrivning

På NCC är vi djärva nog att tro att vi faktiskt kan förändra världen till något bättre. Därför kräver ett jobb här kreativt tänkande samt förmåga att samarbeta och hantera en mängd olika utmaningar. Vi älskar att se människor växa och tror att man gör det bäst i en vänlig och stöttande miljö. Välkommen till oss om du vill vara med om något stort - att förbättra vardagen för nuvarande och kommande generationer.

Ställningsmontage & Industritjänst (SMI) är ett serviceföretag som ingår i NCC koncernen, huvudsakliga inriktning är montage av byggnadsställningar samt alla typer av byggtjänster och betonghåltagning med verksamhet i framförallt södra Norrland. SMI har ett 90-tal personer anställda i produktion och sex personer som arbetar på kontoret i Iggesund. Nu söker vi vår nya kollega som ska ansvara för administration, fakturering- och lönehantering eftersom vår nuvarande administratör snart ska gå i pension.

Här är dina nya utmaningar

Som administratör hos oss har du en bred roll där du stöttar hela företaget med administrativ support. En viktig del i din roll är ansvaret för lönehanteringen för våra yrkesarbetare men du har också ansvar för den löpande faktureringen. Då vi är ett litet kontor ser vi gärna att du är intresserad av att arbeta och utveckla vår internkommunikation samt att stödja produktionen med förekommande administrativa uppgifter.

De här erfarenheterna och egenskaperna vill vi att du har

I rollen som administratör söker vi dig som har tidigare erfarenhet från hantering av löner och fakturering samt har god datorvana och kunskaper i MS Office. Vi är mycket intresserade av dina personliga egenskaper och tror att några av de viktigaste att kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ samt att stimuleras av att jobba med service och stöd till de som arbetar ute i produktionen.

Vi erbjuder

Hos oss på Ställningsmontage & Industritjänst erbjuds du en plats i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas. Detta är bidragande orsaker till att vi har många nöjda och stolta medarbetare. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra medarbetare stora utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö. Hos oss är det du som påverkar din utveckling. Vi är ett familjärt och trevligt företag med positiv anda där vi tycker det är roligt att gå till jobbet. Du värdesätter ett företag som arbetar för en god arbetsmiljö och identifierar dig med våra värderingar: Ärlighet, Tillit, Respekt och Framåtanda.

Kom och väx!

Vi frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Matilda Jönsson HR Specialist Rekrytering, på telefon, 070 0887852 (tillgänglig på telefon efter v 31). Urval och intervjuer kommmer påbörjas först efter sista ansökningsdag den 14 augusti.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tore Arnesson, Platschef
070-6329947
Susanne Rockenstedt, Personalman
076-1012566
Susanne Rockenstedt, Personalman
013-356535
Niclas Coucher, Affärschef
070-65 80 454
Therese Svensson, Personalman, rekrytering
070-276 54 99
Per Karlsson, Affärschef
0480-47 60 16
Niclas Coucher, Affärschef
0470-355 02
Therese Svensson, Personalman
0470-355 16
Per Öberg, Gruppchef projekteringsledning
031- 771 52 69
Lennart Skog, Gruppchef inköp
031-771 51 35

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NCC
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enl ök.
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 4 juli 2016

Besöksadress

sjötullsgatan 35
None

Liknande jobb


21 november 2024