OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och strukturerad
ADMINISTRATÖR
Segement Retail inom Personalhuset ansvarar för bemanningstjänster inom detaljhandeln. Vi levererar tjänster inom butiksbemanning, varuplock/merchandising, demonstrationer, sampling och event.
Vår administration utgår från Linköping, men vi levererar tjänster över hela Sverige. Vi söker nu dig som tillsammans med övriga kollegor alltid vill göra det lilla extra i varje situation.
Arbetsuppgifter
Som Administratör arbetar du huvudsakligen med att bemanna våra demouppdrag, hantera materialutskick och att proaktivt arbeta med kandidatinflöde. Du sköter den dagliga driften och hanterar sjukfrånvaro och ersättarplanering. I arbetet ingår även att hantera tid- och lönerapporter samt att säkerställa att fakturaunderlagen är korrekta.
Arbetstid
Karaktären på verksamheten innebär att omfattningen på uppdrag varierar över året. Det finns högintensiva perioder som kräver en högre sysselsättningsgrad och det finns perioder där antalet uppdrag är färre. Av denna anledning behöver också arbetstiden anpassas utifrån verksamhetens behov.
Vi kan garantera en sysselsättning om minst 50% i grunden, men det kommer finnas möjlighet att arbeta 100% under perioder.
Önskad bakgrund
Som sökande till den aktuella tjänsten har du gymnasial utbildning med relevant profil. Då rollen är av administrativ karaktär ser vi att du med fördel har tidigare erfarenheter samt goda resultat från liknande arbetsuppgifter. Du använder dagligen Office-programmen samt verksamhetsstödsystem, varför din datorvana bör vara mycket god. Körkort är ett krav.
Det är en klar fördel om du har en god förståelse för flöden i butik, då du kommer att leverera en tjänst i ett större serviceflöde i butik.
Personliga egenskaper
Vi söker dig med en stor passion för service, struktur, ordning och reda. Du är van vid att tempot är högt och du är duktig på att prioritera i det dagliga arbetet.
Rollen är social och du kommer ha mycket kontakter med såväl konsulter som med kunder. Du kommer främst arbeta med telefon som ditt arbetsredskap, men personliga möten förekommer också. Som person är du anpassningsbar och lösningsorienterad.
Vi erbjuder
Hos oss får du en variationsrik arbetsvecka och du kommer att bli en del av en verksamhet med en härlig puls och ett fantastiskt engagemang.
Du får möjligheten att göra skillnad - för såväl den anställde konsulten som kunderna.
Ansök nu
Vi ser gärna att du ansöker direkt, vi intervjuar löpande, varför tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Ansöker gör du på www.personalhuset.se. Bifoga ett CV samt personligt brev.
Kontakta gärna Malin Olsson på 0725-99 20 23 om du har några frågor.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kandidatansvarig Erica Wiquist
0734-365395
Regionchef Emil Eriksson
0734-36 25 90
Konsultchef Andrea Gerholm
Andreas Blixt
Kandidatansvarig Erica Wiquist
0725-992064
Regionchef Emil Eriksson
0725-99 20 60
Kandidatansvarig Erica Wiquist
0725-99 20 64
Bokningsansvarig Emma Andersson
0725-99 20 63
Konsultchef Jeanette Bohlin
0725-992052
Konsultchef Matilda Johansson