OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör
Vi söker nu en administratör med placering på Havators depå i Linköping som kommer att ansvara för fakturering och administration avseende Havators verksamhet i den södra delen av Sverige.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
- Fakturering, prissättning och underlag som distribueras till kunder.
- Avtal/offertskrivning
- Kontering av fakturor
- Ta emot samtal från växel och fakturaförfrågningar
- Insamling och sammanställning av tidssedlar
- Posthantering
- Intern administration såsom arkivering, bokning av resor, hotell mm
Vi söker dig som har dokumenterade erfarenhet av liknande arbete, dokumenterad datavana och är ansvarstagande. Du är kund- och serviceorienterad, strukturerad och gillar ordning och reda. Samtidigt är du flexibel, snabb och gillar att samarbeta
Tjänsten ska tillsättas from 1/1 2014 eller enligt överenskommelse och tjänstgöringsgraden är 100%.
Läs mer om Havator på www.havator.com
Vi undanber oss alla säljande samtal och mail för annonsering på andra medier än www.ams.se då vi har marknadsföringsplanen klar för denna annons.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-chef Anneli Nåhdin
013-242962
Ansvarig Montage Anders Pettersson
070-6411051
Depåchef Robin Öström
018-160831