OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien.På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager.Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Lund, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag.Varje dag går runt 365.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher.Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen.Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega.Vi söker till vår kund i Nynäshamn en administratör på halvtid över sommaren.Arbetstiderna ses helst att vara på förmiddagar men kan anpassas efter personligt önskemål om så önskas.[[ Arbetsuppgifter[ Du kommer att jobba med administrativa uppgifter på ett[större företag.[En viktig del av arbetet kommer att bestå av kontroll[av fakturor mot[de ordrar som kommer in.Man kommer även att[jobba en del med leverantörsreskontra.[ Utbildning/Erfarenhet Vi ser helst att du jobbat med leverantörsreskontra tidigare.Du har[även någon form av administrativ erfarenhet.[ Personliga egenskaper Det viktigaste för tjänsten är att du har huvudet på skaft och är snabblärd.Du ska ha lätt för att skapa kontakter socialt och ser resultatet framför prestigen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051