OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kuratorskliniken
Kuratorskliniken bedriver psykosocialt behandlingsarbete riktat till patienter och anhöriga inom sluten- och öppenvård.
Kliniken har drygt 150 medarbetare fördelat på sex sektioner, där den administrativa enheten som idag består av tre administratörer och en administrativ chef, behöver utökas med ytterligare en tjänst.
Arbetsuppgifter:
Ekonomisk rapportering (DRG).
Expeditionsarbete, där mycket kontakt med personal, patienter och allmänhet ingår.
Allmänna administrativa arbetsuppgifter.
Personalrapportering i Heroma.
Arbete med handläggning och administration av fondmedelsansökningar.
Inköp och fakturering.
Kassaarbete kan förekomma i mindre utsträckning.
Kvalifikationer:
God kunskap och erfarenhet av administrativt arbete. Mycket god datorvana krävs, minst Officepaketet, och det är meriterande att ha arbetat i Heroma och Take Care.
Personliga egenskaper:
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga, noggrannhet och förmåga att arbeta självständigt.
Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.