OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver förstärka eftermarknadsorganisationen med en administratör med inriktning på säljprocessen. Du kommer tillhöra avdelningen Verksamhetsutveckling och Administration med placeringsort Umeå.
Arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter är som superanvändare i vårt CRM-system samt ansvarar för att underhålla detta. Vidare innebär tjänsten samordning av interna system, registervård samt bygga rapporter i PowerBI vid behov.
Erfarenhet
Du har god vana att använda Microsofts produkter (med fokus på Excel) i ditt arbete och är nyfiken på att utveckla arbetssätt och interna processer. Vana i Microsoft Teams är en förutsättning och kunskap i ERP-systemet Microsoft Dynamics AX är meriterande då dessa används internt dagligen. Du är van vid kontakt med medarbetare på distans då företaget finns representerat på 18 orter i landet.
Svenska och engelska i tal och skrift samt körkort B är ett krav. Resor inom Sverige kan förekomma.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som inser vikten av bra relationer internt och externt samt hur man skapar dessa. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna och har en positiv inställning. Du är noggrann och analytisk och är inte rädd för monotona arbetsuppgifter.
Ansökan
Upplysningar om tjänsten lämnas av avdelningschef verksamhetsutveckling och administration
Sanna Lindberg 090-70 99 04
Välkommen med din ansökan och CV till: sanna.lindberg@komatsuforest.com
Märk Ansökan med: ”Administratör Umeå”
Vi värnar om en rekrytering fri från diskriminering som ger lika möjligheter för alla.
Sista ansökningsdag 5 februari.
Kontaktpersoner på detta företaget
Logistikchef Krister Rosendahl
090-70 93 86