Administratör 50%

Administratör 50%

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som administratör hos RECTEL kommer du att arbeta med varierande administrativa uppgifter. Din arbetsdag kan bland annat innefatta att hantera fakturor och sköta kundärenden. I din roll ingår även att ge service, såväl internt som externt. Tjänsten är på 50%, och det finns möjlighet till flexibilitet i vilka timmar på dagen man jobbar.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Bokning av transporter
• Förbereda utlandstransporter
• Fakturahantering
• Uppdatera lagret
• Orderläggning och fakturering

Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag på 50% med start 1 april.

Om dig
Vi söker dig med några års erfarenhet från administrativt arbete som trivs med dessa uppgifter, samtidigt som du drivs av att arbeta serviceinriktat. I arbetet som administratör kommer du ha en betydande roll för verksamheten där noggrannhet och struktur är av största vikt.
Arbetet kräver att du som person är stresstålig samt har en förmåga att kunna prioritera och hantera olika arbetsmoment utan att tumma på noggrannhet och kvalitet. Vidare är du en lagspelare som gärna bistår och stöttar dina kollegor där det behövs.

Viktigt för tjänsten är:

• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Förståelse för supply chain
• God datavana
• Erfarenhet av Exel
• Kunskaper i Fortnox är meriterande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Rectel
RECTEL AB har som affärsidé att hjälpa stora och medelstora företag med att återvinna och återanvända sina förbrukade skrivartillbehör på ett effektivt sätt ur ett ekonomiskt och miljöriktigt perspektiv. Vår verksamhet består av att vara en flexibel totalpartner inom miljöhantering av uttjänta lasertoner och bläckpatroner.
Bolaget sysselsätter idag 10 personer, varav två medarbetare har mer än åtta års branscherfarenhet. Företaget hanterar upp till 100 ton förbrukade skrivartillbehör i månaden. Idag jobbar vi med både stora och mindre företag i Norden och övriga Europa.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Marie Ekvall via marie.ekvall@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Fortnox, Admin, HR, deltid, Malmö, Skåne, Arlöv, Burlöv, Rectel, Toppman, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2022
  • Ansök senast: 18 februari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


27 december 2024