Administratör 50%

Administratör 50%

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter en administratör till vår kund i Solna som kan arbeta 50% på ett uppdrag i ett år. Vi söker dig som har erfarenhet inom administrativt arbete och önskar att du även har erfarenhet från läkemedelsbranschen. Du som söker tjänsten behöver se detta som ett långsiktigt arbete på minst 1 år.


Arbetsgivare: Randstad AB
Arbetsplats: Solna
Arbetstider: 20 h/veckan. Finns flexibilitet i hur dessa timmar styrs upp.
Hybrid: Minst en dag på kontoret/vecka
Uppdragslängd: Start september - 1 år

Ansvarsområden
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
Upprätthålla kalendrar; göra resebokningar, planera möten, telefonkonferenser och videokonferenser för företagets ledningsgrupp och övrig personal.
Planera besök (agenda, reservationer, logistik)
Beställa och underhålla kontorsmaterial
Informera personal om olika administrativa processer
Skapar, redigerar, skickar presentationer, kalkylark, mail 
Förstår och följer alla företagspolicys (gällande resor, inköp, ledighet och veta vart du ska få svar) 
Hjälpa med intervjuplaneringen (resor, seminarieupplägg, återbetalning av utgifter )
Ha nära samarbete med övriga avdelningar inom företaget 
Kunna ta fram olika rapporter samt tolka dem
Supportera ett Nordiskt kluster
Huvudsyssla är PO generering och uppdatering
Se till att betalningar görs
Hålla koll på arkiveringsfrågor
Både interna och externa kontakter


Kvalifikationer
Krav:
Tidigare erfarenhet av en administrativ roll
Gymnasieutbildning
Flytande i engelska - tal och skrift
Kunna kommunicera obehindrat i någon av nordiska språken (danska, svenska, finska, norska) 
Grundläggande kunskap av affärsmatematik

Meriterande
Tidigare erfarenhet av läkemedelsbranschen
Högskoleutbildning eller motsvarande

Vi ser gärna att du som person är självgående, stresstålig, tar ansvar och är bra på att samarbeta och kommunicera.

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juni 2024
  • Ansök senast: 20 oktober 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 december 2024

Administratör

18 december 2024

Valarbetare

18 december 2024