OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
Vi söker dig som gillar administration, kundservice samt har god ordning och är duktig att arbeta med datorer/olika system. Tjänsten som administratör är på deltid, 50 % med möjlighet till utökning. Start så snart som möjligt. Så är du den vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter
Som Administratör arbetar du med service och administrativt stöd till verksamheten. Du arbetar för en effektiv och modern administration med att utveckla arbetssätt och har mycket kontakt med våra medarbetare samt andra administratörer på övriga kontor inom regionen.
Arbetsuppgifter i rollen som administratör kommer du bland annat att innefatta:
- svara i telefon
- registrera arbetsordrar
- ta emot kunder
- stämma av fakturor mot följesedlar och enklare kontering
- beställa och returnera varor, samt skicka paket
- Fakturering
- Inköp
Du har en samordnande roll som omfattar i stora drag ekonomi och administration samt att sköta allmänna kontorssysslor.
Utbildning/erfarenhet
Du har lägst gymnasiekompetens och ett par års arbetslivserfarenhet av administrativt arbete. Du har mycket goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift och du är en van användare av Office-paketet och av olika administrativa system. Meriterande är om du tidigare arbetat i Agresso.
I rollen som administratör är det viktigt att du tycker om och har en hög känsla för service och administration och att du har lätt för att samarbeta med olika människor. Du har ett positivt och professionellt bemötande och du bidrar till ett gott arbetsklimat. Din styrka som person ligger i ditt förhållningssätt som präglas av service, smidighet och prestigelöshet. Du tycker om att proaktivt och strukturerat driva arbetet framåt och du månar om effektivitet och noggrannhet i det du gör. Istället för att fokusera på problem ser du möjligheter och lösningar.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532