OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett uppdrag hos en av våra kunder söker vi nu en serviceinriktad administratör för ett deltidsuppdrag på ca 50%.Uppdraget sträcker sig till mitten av April.Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten måste du ha administrativ erfarenhet av såväl ordermottagning som fakturering.Du är en van användare av Word och Excel och har du kunskaper i affärssystemet Navision så är det meriterande.Du är van vid kundkontakt och uttrycker dig verbalt i både tal och skrift.Goda kunskaper i engelska är ett krav då språket används dagligdags.Personliga egenskaper: Vi söker dig som är snabblärd, serviceminded och van vid att ta ansvar.Du är öppen, lättsam och hjälpsam.Det är viktigt att du är pålitlig och van vid att arbeta med deadlines.Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande miljö på ett spännande företag.Ansökan: Låter det intressant?Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00