OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
NCC:s vision är att förnya vår bransch och erbjuda de bästa hållbara lösningarna. Vi utvecklar, bygger och säljer framtidens miljöer för boende, arbete och kommunikation. Vårt arbete genomsyras av våra värderingar; ärlighet, tillit, respekt och framåtanda.
Vi ser mycket positivt på framtiden inom asfaltsverksamheten i vår geografi och är väldigt glada att ha fått förtroendet att ansvara för flera spännande projekt framöver. För att vi ska lyckas med alla spännande utmaningar som är på gång behöver vi fler viktiga spelare till vårt lag. Med anledning av detta söker vi nu en administratör till vår verksamhet i Jönköpings- och södra Älvsborgs län.
Här är dina nya utmaningar
Som administratör till asfaltsverksamheten söker vi dig som vill arbeta med administration och support till chefer och medarbetare inom hela avdelningen. I rollen ingår administration för våra yrkesarbetare vilket inkluderar löneregistrering, att skriva anställningsbekräftelser och arbetsgivarintyg samt uppföljning av arbetad tid. Vid behov skall du även vara behjälplig med övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter så som hantering av kundfakturor och leverantörsfakturor.
De här erfarenheterna och egenskaperna vill vi att du har
Vi söker dig med högskoleutbildning inom personal/ekonomi eller annan likvärdig eftergymnasial utbildning. Tidigare erfarenhet av att arbeta med personalfrågor och lönesystem ses som meriterande. Du som söker har mycket god datorvana och goda kunskaper i MS Office. För att trivas i rollen är du serviceinriktad, proaktiv, noggrann och strukturerad. Du trivs med att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Vi ser också att du har en positiv attityd och att du tar ett stort ansvar för ditt arbete. Då du kommer att ha stora kontaktytor inom avdelningen är det viktigt att du trivs med att skapa goda relationer med olika typer av människor samt att du har förmågan att anpassa dig till nya situationer.
Vi erbjuder
Här på NCC erbjuds du en plats i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas. Detta är bidragande orsaker till att vi har många nöjda och stolta medarbetare. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra medarbetare stora utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö. Vi har en bra variation på arbetsplatser där du kommer att möta olika typer av utmaningar och snabbt få möjlighet till ansvar. Hos oss är det du som påverkar din utveckling.
Ytterligare information
Anställningen är på 100 % med placering i Jönköping. Eftersom resor i tjänsten förekommer så är B-kort och tillgång till egen bil ett krav
Kom och väx!
Registrera din ansökan och CV nedan, gärna så snart som möjligt eftersom urvalet görs löpande dock senast 2016-12-16.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tore Arnesson, Platschef
070-6329947
Susanne Rockenstedt, Personalman
076-1012566
Susanne Rockenstedt, Personalman
013-356535
Niclas Coucher, Affärschef
070-65 80 454
Therese Svensson, Personalman, rekrytering
070-276 54 99
Per Karlsson, Affärschef
0480-47 60 16
Niclas Coucher, Affärschef
0470-355 02
Therese Svensson, Personalman
0470-355 16
Per Öberg, Gruppchef projekteringsledning
031- 771 52 69
Lennart Skog, Gruppchef inköp
031-771 51 35