OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker en erfaren Administratör till en kund i Växjö
Arbetsuppgifter som administratör innebär att göra inköp, arbeta med kundfakturor, inleveranser i affärssystem, kundtjänst och service administration. Statistik och uppföljning av försäljning, fakturering och offerter. Resor kan förekomma.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Gymnasieutbildning med inriktning ekonomi, handel och administration.
Erfarenhet av arbete i Affärssystemet Scala är mycket meriterande. Även arbete med inköp och kundkontakter är meriterande.
Start: Efter överenskommelse
Arbetstid: Dagtid/heltid
Uppdraget: Hyrrekrytering
Lön: Individuell
Sista ansökningsdag
20170115
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.
Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638