OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sin vardag. Just nu förstärker vi teamet som arbetar med säljadministration, där du får möjlighet att jobba i ett härligt gäng med högt i tak och mycket energi!
Arbetsbeskrivning
I den här rollen arbetar du med att lösa operatörsavtal för våra mindre kunder som har köpt växellösningar av oss. Det innefattar bland annat att beställa abonnemang och göra kalkyler samt analyser för att hitta den bästa lösningen för kunden. För att kunna ro i hamn lösningen till kund arbetar du nära både säljare, kunder och leverantörer. Dina arbetsuppgifter innefattar också att:
Ta fram offerter och avtal till säljarna
Förse kunderna med tillbehör såsom mobiltelefoner och headsets
Tjänsten innebär administrativa uppgifter samt telefonkontakt med säljare, kunder och leverantörer.
Kvalifikationer och Egenskaper
Vi söker dig som brinner för kundservice och administration och vill också att du har tidigare erfarenhet av just det. Du trivs i en arbetsmiljö som präglas av många sociala kontakter. Noggrannhet och initiativtagande är viktiga egenskaper precis som viljan och förmågan att snabbt lära sig nya saker. Du har ordning och reda och förmåga att självständigt strukturera upp ditt arbete.
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Kista
Arbetstider: Vardagar 8-17
Tjänst: Visstidsanställning 6 månader, med möjlighet till förlängning
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor kan du kontakta försäljningschef Daniel Henriksson på 010-858 40 00.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson