Administratör

Arbetsbeskrivning

Administratör
Har du goda kunskaper i Officepaketet och tidigare arbetat som assistent och/eller administratör? Skulle du säga att du trivs med många kontaktytor och är en strukturerad person? Då har vi ett uppdrag för dig! Randstad söker nu, för start redan i februari, en utåtriktad och driven administratör.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Västerås

Omfattning: heltid

Arbetsbeskrivning: Administratör



Som administratör arbetar du med breda kontaktytor och dessa kan sträcka sig från allmänheten till företag, kunder, leverantörer och myndigheter. Du har också mycket kontakt med underleverantörer. Dina arbetsuppgifter varierar från att förbereda ärenden, ta fram information från databaser och sammanställa material. Du kan också ha arbetsuppgifter så som hantering av fakturor och ordrar, inköp, kund-, konferens- och resebokningar. Arbetet ställer stora krav på ett strukturerat arbetssätt och förmåga att möta och anpassa sig till rådande behov. Arbetet innebär också många kontaktytor både internt och externt, vilket ställer stora krav på den sociala förmågan.

Vi söker dig med positivt sinne, gärna med erfarenhet från tidigare administratörsjobb. Om du även har erfarenhet av att arbeta med transporter och logistik ser vi det som meriterande. För att lyckas i rollen krävs att du trivs med att ge service, möta olika sorters människor och har rätt driv.

Rollen kräver att du är organiserad, kan prioritera utefter rådande behov och trivs med varierande arbetsuppgifter. Arbetet kräver kunskap i Windows Office samt goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-02-28.


Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Sanna Ullbrand. sanna.ullbrand@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 3 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024