OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Erfaren Excel-användare för administrativt uppdrag
Har du avancerade kunskaper i Excel och är på jakt efter jobb där får arbeta i Excel? Skulle du säga att du trivs bra när du får arbeta strukturerat, självständigt och effektivt? Då har Randstad det rätta uppdraget för dig! Randstad söker nu en administratör för start omgående med placering i centrala Linköping på ett välkänt företag.
Uppdragsgivare: Randstad
Ort: Linköping
Omfattning: Heltid 08-17.00. Omgående behov och fram till 31 augusti 2017.
Arbetsbeskrivning:
Här kommer du att arbeta administrativt tillsammans med ansvarig person för upphandlingar där du kommer att få tillgång till prislistor för att sedan arbeta med dessa i Excel och lägga upp dem i systemet, Agresso.
Här kommer du arbeta med några kollegor i olika rum på ett välkänt företag, centralt i Linköping.
Kvalifikationer:
För den här tjänsten behöver du ha;
• avancerade kunskaper i Excel.
• avslutad gymnasieutbildning.
• goda kunskaper i svenska.
Meriterande om du har tidigare erfarenhet av administration, eftergymnasial utbildning och kunskap om Agresso.
Som person är du noggrann och effektiv och trivs som bäst med att jobba strukturerat. Du är samarbetsvillig men också en självgående person som tycker om självständigt arbete. Du är även lättlärd när det kommer till system.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-04-15, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Camilla Wohlin | camilla.wohlin@randstad.se [ mailto:camilla.wohlin@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström