OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi en skicklig administratör som har möjlighet att arbeta 2-3 dagar/vecka och vara behjälplig vid löneförberedelser, fakturering, administration och eventplanering.
Din profil
Du har fullständig gymnasiekompetens och har varit verksam inom området administration och ekonomi. Du har arbetat liknande arbetsroll (reception/service/ekonomi gärna kombinerad) tidigare med minst 6 månader dokumenterad erfarenhet. Du känner dig trygg med officepaketet och det är meriterande om du är duktig excellanvändare.
Som person är du service-minded, noggrann och flexibel. Du är även positiv, framåt och har viljan att kombinera studier med arbete.
Om företaget
Skicka din ansökan med motivering till varför du anser dig vara lämplig till tjänsten och skicka till info@bemanningskontoret.se
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare.
Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson