Administratör

Arbetsbeskrivning

Sommarjobb som administratör för Apotek Hjärtat
Är du på jakt efter ett passande sommarjobb i augusti? Vi har nu ett givande uppdrag för dig som trivs med text, kanske arbetat med webbpubliceringsprogram och inte har något emot om det stundtals blir lite enformigt. Med placering på Apotek Hjärtats huvudkontor i Solna Business Park har du nära till såväl Sundbybergs Centrum som affärer och kommunikationer. Låter det som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan, redan idag.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Solna

Omfattning: Heltid 8-17, för start 7 augusti och till 1 september.

Arbetsbeskrivning:
Apoteket Hjärtat är ICAs egna apotek och finns med 390 apotek – från Luleå till Trelleborg. Visionen är att göra varje dag lite enklare, och just att kunna välja det enkla är viktigt för ICA. På så sätt ska också Apotek Hjärtats kunder enkelt kunna se synen på kvalitet till olika erbjudanden och produktfördelar. I samband med att vi nu moderniserar vårt intranät behöver vi dig, för att flytta material från den tidigare plattformen till den nyare. Du sitter på ICAs huvudkontor i Solna Business Park, ett stenkast från Sundbybergs Centrum med alla dess bekvämligheter.

Dina arbetsuppgifter:

• Manuellt klippa ut texter från den tidigare plattformen till den nya versionen (underlag finns på det som ska läggas in, främst artiklar och nyheter).
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Administrativ erfarenhet och datorvana. Till exempel från tidigare sommarjobb, extrajobb eller liknande.
• Det är ett plus, men inte krav, om du har arbetat i EpiServer och/eller Wordpress.
• Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tror att du trivs med text och i uppgifter som går på rutin, för här kommer det stundtals kännas lite repetitivt, Men det är viktigt att det blir rätt så därför behöver du vara såväl strukturerad som noggrann. Har du dessutom en positiv inställning och ljus syn på arbetet? Då kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-06-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kajsa Larsson | kajsa.larsson@randstad.se [ mailto:kajsa.larsson@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 29 maj 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Digital kommunikatör

Digital kommunikatör

1 november 2024

Kommunikatör till kommunikationsavdelningen

Kommunikatör till kommunikationsavdelningen

31 oktober 2024

Kommunikatör till SustainGov – Impact Innovation

Kommunikatör till SustainGov – Impact Innovation

30 oktober 2024