Administratör

Arbetsbeskrivning

Koordinerande administratör till ICA
Har du minst 1 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, någon form av bakgrund inom markandskommunikation och god systemvana? Skulle du beskriva dig själv som social, öppen, lyhörd och serviceminded? Då har vi det rätta uppdraget för dig! Vi söker nu en koordinerande administratör till ICA med start i november.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid 8.00-17.00. Start omgående och 4 månader fram. Eventuell möjlighet till förlängning.

Arbetsbeskrivning:

I tjänsten som kooordinerande administratör kommer du att arbeta brett med att besvara dagliga frågor på mail och tel så som;

• bilfrågor och resefrågor. Stödja operativt i informationsfrågor som t.ex. att säkerställa att det finns en röd tråd i presentationsmaterial, sammanställa information anpassat efter målgrupp, hantera nyhetsbrev, kataloger och annat tryckt material.
• att fånga upp och ta ansvar för frågor som behöver lyftas via intranät eller andra informationskanaler liskom ansvara för all information som läggs ut på intranätet.
• ansvara för att hålla informationskanaler/webbhandeln levande genom att styra planeringen av vad som skall informeras/kommuniceras och när. Uppdatera material och se till att material kommer in och publiceras.
• skriva säljande texter, redigera texter, tryck sortimentskatalog. Koordinering av mässor tillsammans med inköp.
En perfekt tjänst för dig som trivs med att arbeta mycket administrativt. Du kommer att ha ett eget ansvarområde mot assisternarna och inköparna. Man kommer jobba främst med inköpschefen samt med masterdatagruppen som består av 3 personer. De kommer ha liknande uppgifter kopplat till samma projekt. Du rapporterar till inköpschef samt teamleaderen för masterdatagruppen.

Kvalifikationer:

För den här tjänsten behöver du ha;

• minst 1 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
• någon form av bakgrund inom markandskommunikation.
• god systemvana.
• goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du social, öppen, lyhörd och serviceminded. Självgående och tar egna intitativ. Vidare är du strukturerad, noggran och har ett öga för detaljer.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-12-17, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Marica Blomqvist, marika.blomqvist@ranstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 17 november 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024