Administratör

Arbetsbeskrivning

Hoist Group is an international, customer-driven, entrepreneurial company offering innovative hospitality solutions to thousands of hotels across EMEA. We have over 20 years of proven hospitality experience and our focus is always on helping our customers deliver a great guest experience. We are proud to be working with both smaller independent hotels as well as leading international chains and we are constantly striving to drive growth for our customers. We dare to challenge the market and are always at the forefront of hospitality technology offering turnkey solutions for our customers. We are 500 dedicated colleagues in 18+ countries and our turnover is 134 MEUR

Vi på Hoist Group söker nu en engagerad administratör till vårt affärsområde Guest Content. Guest Content tillhandahåller visningsrättigheter för TV-kanaler till hotell, offentlig miljö och restauranger m.fl. Vi jobbar med ett antal olika samarbetspartner för distribution av TV-kanaler till våra kunder.

Arbetsuppgifter

I rollen som administratör ingår följande huvudsakliga arbetsuppgifter:

• avtalsskrivning
• order- och kontraktshantering samt fakturering
• rapportering & statistiksammanställning
• besvara kundfrågor
• förse våra kunder med bl.a. hårdvara och programkort för mottagning av kanaler
• dagligt samarbete med säljare, installations- och supportpersonal.

Du kommer ha mycket kontakter med kunder, samarbetspartner’s och fungerar som en viktig funktion internt på arbetsplatsen. Du arbetar nära en administratör och en teamledare.

Vi söker dig som har ett par års arbetslivserfarenhet av likvärdigt arbete. Du har goda kunskaper i Office paketet och god datavana.

Det är meriterande om du tidigare har arbetat i affärssystemet Pyramid. Dessutom vill vi att du obehindrat ska kunna kommunicera såväl skriftligt som muntligt på svenska och engelska.

Som person är du positiv och självgående och har sinne för struktur och noggrannhet. Vidare är du duktig på problemlösning och har lätt för att lära och förstå tekniska lösningar. Du är en lagspelarare som trivs med att jobba i team och har lätt för att samarbeta. Vi är ett entreprenörsdrivet företag och det är därför viktigt att du är flexibel och lösningsorienterad samt har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter.

Vår framgång börjar med dig

Våra anställda är nyckeln till vår framgång. Vi består av 500 dedikerade kollegor i 18 länder som arbetar tillsammans för att serva tusentals hotell på bästa möjliga sätt. Med en god förståelse för hotellbranschen, med vår professionalism och vårt engagemang hjälper vi våra kunder att leverera den bästa möjliga gästupplevelsen. Hos oss är det viktigt att ha roligt på jobbet!

Vi har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och förmåner via Benify samt kontorsmassage/naprapati.

Övrigt

Start: Så snart som möjligt

Omfattning: Heltid 37h/v, tillsvidare

Lön/villkor: Lön enligt överenskommelse.

Placering: Solna (nära Solna strands T bana)

Kontaktpersoner: Åsa Järnesund, HR chef eller Anna Roos, Chef Ekonomi/administration 08 555 685 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hoist Group Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 25 september 2018

Besöksadress

Box 6074
None

Postadress

Box 6074
Stockholm, 17106

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024