OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM NORDISK KOMPETENS
Nordisk Kompetens grundades 2014 som omställningsföretag och har idag utvecklats till ett företag som arbetar även med rekrytering, bemanning och kompetensutveckling.
Bolaget har idag 16 anställda och är i en spännande expansions- och förändringsfas. Nordisk Kompetens finns i central belägna kontor i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Umeå.
Hos Nordisk Kompetens blir Du en del av en organisation som vågar utmana och förändra för att ständigt skapa mervärde för den svenska arbetsmarknaden.
Den här tjänsten kan vara placerad i Luleå eller Boden eller Piteå.
Dina arbetsuppgifter består av olika administrativa uppgifter för Nordisk Kompetens. Du hanterar exempelvis registrering, inskrivning, komplettering, och fördelning av ärenden olika omställningsuppdrag. Vi arbetar med bland annat TSL/Trygghetsfonden och Arbetsförmedlingen. I arbetsuppgifterna ingår också att bistå med administrativa uppgifter för att säkra att Nordisk Kompetens arbetssätt blir effektivt.
Vi söker dig som har
• minst ett års arbetslivserfarenhet av administrativt eller handläggande arbete under de senaste tre åren.
• goda kunskaper i svenska språket och kan uttrycka dig väl i tal och skrift
• goda it-kunskaper
• ett strukturerat arbetssätt
Du har personliga egenskaper som innebär att du arbeta med snabb framåtdrift och tar initiativ och ansvar. Du har ett systematiskt arbetssätt och är noggrann. Du agerar stabilt och förtroendeingivande i mötet med människor som befinner sig i ofta utsatta situationer. Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra.
Information om oss och jobbet
Anställningen är en visstidsanställning, deltid.
Välkommen att träffa oss på Norrbottens Största Rekryteringsmässa på Luleå Energi Arena den 13 februari,13–16. www.rekryteramera.nu