OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss: Vi på AuxiliRec är drivna och fokuserade på att utveckla företagandet i Sverige. Med lång erfarenhet från olika områden och branscher har vi kunskapen om hur man bygger upp ett företag från noll till topp och vi finns här för att utveckla ert företag precis enligt era önskemål och det ni behöver.
I vår personalstyrka har vi bland allt från välutbildade och erfarna ekonomer, jurister, till säljare som hjälper andra företag att växa.
Om tjänsten:
AuxiliRec AB söker för kunds räkning dig som vill utvecklas i en roll som Administratör. Den här rekryteringsprocessen hanteras av AuxiliRec AB.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av AuxiliRec AB och arbeta som konsult hos kunden.
Arbetsuppgifter:
Nu söker vi en administratör på heltid till vår kund i Stockholm. Vi söker dig som är noggrann och kan ta egna beslut. Du trivs med ansvar, förstår vad som behöver göras samt har en god kommunikativ förmåga. Som administratör kommer du att arbeta med viss fakturahantering, administration samt kundkontakt via telefon. Tjänsten är på heltid och utgår 08.00-17.00 med flextid.
Vi söker dig som:
· Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och självgående.
· Du trivs med ansvar, ser vad som behöver göras och är driftig.
· Då du kommer föra en daglig dialog med företagets kunder är det viktigt att du är kommunikativ, lösningsorienterad.
· Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
I den här rekryteringen lägger vi ett stort fokus på dina personliga egenskaper.
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av AuxiliRec AB alla frågor rörande tjänsten hanteras av AuxiliRec AB.
Vi går igenom urvalet och håller intervjuer löpande.