Administratör

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Vi på Adecco i Sundbyberg söker nu ett antal administratörer till vår uthyrningsverksamhet. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta som ambulerande konsult i vår uthyrningsverksamhet med varierande arbetsuppgifter inom administration och servicearbete.Vem söker vi?Eftersom vi inte kräver någon formell utbildning behöver du ha viss erfarenhet av ekonomi och administration.Vi söker dig som .Kan representera Adecco på ett professionellt sätt ute hos våra kunder .visar korrekt uppträdande och attityd i affärssammanhang .har ett bra siffersinne .har skaffat sig viss erfarenhet av ekonomi och administration .har målsättning att utföra sina arbetsuppgifter med största noggrannhet .lätt kan anpassa sig i olika arbetsmiljöer .kan och vill ge god service Vad erbjuder vi?Vi erbjuder dig en tillsvidare tjänst som ambulerande konsult inom Adeccos uthyrningsverksamhet med 6 månaders provanställning.Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta inte kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intervjuer kommer att ske löpande.Sök tjänsten genom vår hemsida på www.adecco.se.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010