Administratör

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Career Services.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra globala och lokala kunder optimala bemanningslösningar.Detta innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Du kommer även att sköta kontakten med leverantörer och kontrollering och av uppgifter. Som person är du administrativt lagd, noggrann och social.Du tycker om ansvar och är framåtsträvande.Kunskaper i Excel är ett krav, då en stor del av arbetet utförs i programmet. Vi söker dig som vill utvecklas inom kontor och administration samt ser konsultrollen som en spännande utmaning.Vi erbjuder Dig en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.Som ambulerande konsult får Du en unik möjlighet till ett varierande arbete med möjlighet att arbeta i många olika organisationer och en chans att skapa ett brett kontaktnät.Då tjänsten skall tillsättas snarast är du välkommen in med din ansökan omgående.Uppdraget startar i början på augusti

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010