OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör 100% sökes av Adecco till företag i Norduppland.Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Tjänsten är på 100% och tillträdes runt 25 januari. Arbetsuppgifter De dagliga arbetsuppgifterna kommer främst att bestå av: - Dokumenthantering - Postsortering - Stöd i elektronisk fakturahantering - Skriva protokoll vid möten - Arkivering - Kallelser till möten via Outlook - Uppdatering av Instruktioner - Telefonpassning Kvalifikationer Du har minst gymnasieutbildning eller motsvarande samt några års erfarenhet av administrativt arbete.Du kommunicerar väl i tal och skrift och har mycket goda kunskaper i Office-programmen. Personliga egenskaper Personen vi letar efter är strukturerad, noggrann och har mycket god känsla för service och samordning.Som person är du dessutom positiv, prestigelös och kan ta egna intitiativ och driva förändringar av såväl rutiner som arbetssätt.Hög kvalitet är självklart för dig i ditt arbete.Vad erbjuder Adecco dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan med personligt brev och CV så snart som möjligt på www.adecco.se, dock senast 22 december.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.